Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 I natt kjente jeg babyen sparke med hånda mi, h*n sparka skikkelig og, flere spark etter hverandre. var helt utrolig å endelig kunne kjenne det med hånda, nå kan sambo glede seg til å komme hjem fra nordsjøen å kjenne babyen:) ¨ flere som har kjent spark med hånda? ps: er i uke 20...
Stoltmai mamma:) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hei.. ja det er en fantastisk følelse, vi kjente det rundt uke 20 vi å, jeg har jo kjent ho lenge før det, men da kjente vi det godt med handa vår... sambo synes det er helt digg, han må kjenne litt hver dag I natt va det skikkelig liv i magen, så hele magen bevege på seg... helt sprøtt... er i uke 26nå...
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 ja har kjent det lenge jeg å, men det var noe annet når jeg kjente det med hånda:) tror samboeren blir litt lei seg at han ikke er her nå, han skal vere vekke i 3 uker i nordsjøen å har lenge lagt handapå magen min når vi har lagt oss for å kjenne, å da har babyen aldri sparka. men nå kan han glede seg til å komme hjem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå