Gå til innhold

Dyremishandling (sterke scener!!!)-link


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne linken går jeg ikke inn på. Klarer det bare ikke!!!!!!!!!!!!

 

HELVETES pels-industri!!!!!!!!!!!!!! Hvem har det verst uten pels? Mennesket eller dyra?!!?

 

Nei, FAEN, dyrebeskyttelsen er en sak jeg støtter og arbeider aktivt i. Jeg blir bare SÅ forbanna av hjerteløse mennesker som skader, sårer, dreper dyr.

 

Nei, nå kommer det bare mer banning her....

Skrevet

Ja enig, er ikke saa naertagen av meg, har sett my rart. Men dette er skikelig ekkelt altsaa...

Skrevet

jeg går heller ikke inn på slike sider! Slikt tåler jeg ikke! Begynner vel å grine da..:( Stakkars dyr:(

Skjønner ikke hvorfor pels kan være så viktig! Må tenke på dyra! Tenk på disse stakkars revene da,som blir avlet BARE for å bli DREPT så folk får seg PELS ! Herregud!!!! Vi har da ull! D blir til klær,og d er vel like varmt! Sauene blir verken misshandlet eller drept for at vi skal få ulla!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

hahahahaha..IKKE FAEN om jeg åpner den linken!!!

da kommer jeg rett og slett til og eksplodere av sinne og tårer!!

 

 

men jeg kan se det for meg...folk som mishandler slike dyr skulle vært brent på bålet! Mener det bokstavligtalt jeg da...

Skrevet

En ting er jo aa ha disse pelsdyra om man bare hadde tatt livet av de paa en human maate, og gitt de et noenlunde godt liv mens de levde..Men aa bli flaadd levende, trampa paa, brukket ryggen etc, DET er ille for meg !!

Skrevet

Huff kjenner at jeg raser med tanken på hva som kan være på den linken, for jeg åpner den heller ikke. ARGHHH, skulle fått samme behandling tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...