Gå til innhold

Barnerom


Mumi 2

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt å gjøre klart rom til baby? Det begynner å klø litt i fingrene her, etter å komme i stand. Tenkte å vente ett par uker til, før vi begynner å skru opp ting og tang. Gleder meg så til å få opp stellekommoden, vaske og brette baby tøy:) Er i uke 32 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa har vært her og malt rommet, er sååå fint nå! Grønt og hvitt er fargene. Har malt min gamle gyngehest og samboerens gamle bittelille stol. Og så har vi kjøpt gardiner, skal henge de opp i morra. Og så er vi så heldige å få låne vugga til naboen, de har en sønn på ett år.

 

Gleder meg veldig til alt er ferdig, men det er veldig koselig å ordne og dulle med barnerommet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nesten ferdig med barnerommet:)

Malte i før nyttår..Og har vasket mesteparten av klærne!!

Mangler bare senga, som vi skal kjøpe på mandag (gleder meg) og å pynte med bilder teppe osv...

Det er så gøy å ordne barnerom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23 april,og er nesten ferdig med barnerommet.kunne ikke vente,og dessuten hva er vitsen med å vente med alt i siste lita?Mye kan skje fremover og da er det godt å ha ting på plass.Nå bare koser jeg meg med litt små stæsj,detaljer og sånn.og kan med god samvittighet tenke på at da er det i orden. Mangler bare vogn,kjøper ny Simo vogn neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noen rom å gjøre i stand ennå på grunn av manglende hus. men når det kommer, er jeg klar! men jeg har jo lyst å planlegge og få noen ideer til barnerommet, noen som har noen tips til gode internett sider som handler om interiør, spesielt av barnerom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke engang begynt enda. Har termin 21.april, men babyer skal jo helst sove på foreldrenes rom de første 6-12 månendene. Har derfor massevis av tid til å planlegge og gjøre klart det fremtidige rommet hans:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommet til min første guttunge ble en fin nydelig grønn farge av navn `glede`....du får faktisk en sånn glede i deg når du ser fargen. Utrolig behagelig farge. Senga,vogn og bil stol er på plass. Nå er det bare å pakke bagen vår snart og vi er klar til å føde. Er i uke 31=)vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...