Tante Bassa Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Når jeg kjeder meg tar jeg fram pinsetten og napper svarte hår på magen!!!! Har aldri vært plaget med hår på magen i tidligere svangerskap, men nå tror jeg nesten jeg er i ferd med å bli ape.......Kunne vel kanskje brukt høvelen, men jeg trenger noe å fordrive tiden med ;-)
anette&tutta mari :) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 He he.. jeg har også fått det!!! Hvor langt er du på vei? Er 14+6 idag!
Tante Bassa Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Er 21+6, og får bare mer og mer hår. Æsj, det er jo sååå ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Veldig dumt damer! Har hørt det forsvinner seinere. Hvis dere tukler med det, blir det der for godt. Men tro meg, jeg har lyst selv. Forsvinner det ikke av seg selv etter en stund etter fødsel, finner jeg frem voksen!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 som hudpleier vil jeg anbefale å vokse d bort. bedre resultat også på lang sikt:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Anbefaler bare og la det vere jeg. ser ut som ett mannfolk,har den veiviseren jo...hehe...hadde det med førstemann og,men det forsvant=)) er jo vineter og greier,så man går jo ikke rundt og viser magen heller;) men er enig i at det ikke er no særlig pent nei...
Tante Bassa Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Har aldri prøvd voks. Kan jeg gjøre det selv, eller bør jeg få en hudpleier til å gjøre det? Meeen, da må jeg få meg en ny hobby da ;-)
lizto Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 plukka slike hår jeg sis jeg var gravid. Det gikk helt fint det. Bare du ikke bruker høvel går det supert å de blir borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå