Gå til innhold

Herregud...kan ikke tro det!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok billigstrimmel til morgenen i dag 2 dager før IKM.... den var negativ.

Jeg skulle jo på jentekveld og kose meg med rødvin i dag, men klarte ikke slå meg til ro siden jeg er så merkelig form. Dro til byen og kjøpte meg en CB digital og jammen så var den POSITIV! Tok den nå... Og vi som brukte 2 år med lillegutt!!! denne gangen ble det 2 pp... men bare 1 pp med ordentlig prøving da! Forventet termin er da 18. oktober...

Jippi!!!!! måtte bare få det ut:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også... må jeg sende dere alle masse babystøv####################################################################################

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

Wow!! grattis :-D så utrolig bra!!! Masse lykke til videre og takk for babystøv ;)

Skrevet

Gratulerer!! ;-D

Stjeler litt babystøv fra deg i samme slengen ;-)

Skrevet

Så flott da :) Gratulerer så masse og lykke til!

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyyyyyyye! :)

Skrevet

Kjære deg :-) Dette er kjempe gode nyheter :-) Gratulerer deg her oxå jeg selv om jeg har sendt deg en mail :-D

Håper å følge med deg videre til 1. trimester snart :-) Det hadde virkelig vært koselig!!!!!

Ha det kjekt i kveld med jentene oxå snakkes vi :-) KLEM!!!! (suger til meg litt babystøv jeg oxå)

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!!:D Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer da! =) Hvis jeg er gravid nå, så har vi samme termin. Har ikke turt å teste enda..

Skrevet

så vanvittig flott.gratulerer:) kan tenke meg det var sjokk,ja...du reknet vel med to år til:) av og til tar det tid med nr 1 og så "løsner" det liksom litt:)

Skrevet

Gratulere :))

Send litt støv til meg da :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Jeg har og testet positivt, da sees vi på 1.trim:)

Håper du får et flott svangerskap!

Skrevet

gratulerer!!! kjempe massssse......

suger til meg babystøv å gleder meg til å teste selv=)

Skrevet

Da er jeg hjemme fra jentekveld og bytur;o) Vært en snoooodig dag! Har liksom ikke gått helt opp for meg enda,for har jo ikke hatt ett minutt alene til å tenke igjennom det siden jeg tok testen! Jammen godt jeg er pottetett og venninnnene mine skjønte godt at jeg ikke orket drikke da;o) hadde mest lyst til å skrike det ut men... hihi...

Tusen, tusen takk for alle gratulasjoner! Håper så inderlig at alle sammen følger etter meg inn på 1. trimester! Sender masse babystøv###################################################################################################################################3

Og roper "komkom"!

klemmer fra meg

Skrevet

takk skal du ha lillemy:o) Vi prates vi vettu! Og jeg har en god følelse at du henger med inn på 1. trimester... krysser fingrene alt jeg kan her!

Koset meg masse på jentekveld i dag... håper du har hatt en fin dag og! Skriver en mail til deg imorgen jeg:o)

klemmer

Skrevet

Hadde vært moro med samme termin da *lykkeliten*. men tror jeg må ha regnet feil...kom frem til 15. oktober nå. Første dag i siste mensen var 7. januar. Men håper uansett den er positiv for deg og, så vi kan sees inne på oktoberklubben og 1.trimester:o) krysser fingre:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...