Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva bruker dere og hvor fornøyd er dere..

ska begynne me d men vet ikke hva som er best og minst bivirkninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på cerazette og er fornøyd, men jeg er nok en av få.. :)

Kjenner mange som bruker loette og den skal vist være veldig bra!!

Skrevet

Jeg vil anbefale p-ring i stedet. Brukte det før jeg ble gravid og var meget fornøyd.

Den har mindre hormoner fordi det ikke trengs å ta høyde for at du kan glemme pilla. Skulle være rom for mindre bivirkninger da vil jeg tro. Og du trenger bare å huske på den en gang i måneden:)

Skrevet

flaut.. men hvordan fungerer en sånn P-ring? bruker mini pille i dag men ha den siste tiden vært litt plaget me blødning.. så er snart ferdig me amminga så tenkte å bytte til p-pille..

Mange som bruker lolette som er fornøyd me den??

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg brukte loette, men var ikke fornøyd. Tror kroppen min har havna i en dårlig ubalanse. Prøvd 3 forskjellige prevansjoner nå de siste 5 mnd..

P-ring er det bare og sette inn som en tampong, sa legen... jeg var litt skeptisk, så valgte plasteret isteden :o)

Skrevet

Om du går på www.nuvaring.no kan du finne veldig bra info der:)

Men i hovedsak er det en ring du setter inn i sjeden, den er fleksibel og kommer liksom i spenn slik at den holder seg på plass. Jeg merket aldri at den var der altså! Etter tre uker skal ringen tas ut for ringfri uke, men du kan også starte rett på neste for å hoppe over.

Skrevet

hmm.. skulle tro d var flere hær som kunne svart meg....

brukte trionetta før jeg ble gravid.. den er jo ikke å få tak i så må velge en annen..

ingen som kan si sin erfaring.. er straks ferdig å amme og vi bytte fra minipillen..

Skrevet

Jeg bruker yasmin og er superfornøyd med den ( har ikke tålt de andre p-pilletypene ) Ikke hatt bivirkninger av disse iallefall

Skrevet

Jeg vil også anbefale p-ring.

Lavere hormondose. Hormonene i p-piller må jo gjennom hele systemet, mens hormonene i p-ring virker kun lokalt.

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger av den.

Skrevet

Ceracette her og, og er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg brukte også p-ring før jeg ble gravid. Var kjempe fornøyd. Er et skikkelig surrehue, så husker ikke pilla hver dag. Da er p-ring genialt!

Skrevet

kommer den ikke ut ved samleie da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...