babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Merka d ista,ette eg ha sex.rødt friskt blo på handuken.gråte og redd nå.og ik kome eg t legen elr.miste vel eg nå.
Nordlyspar♥ Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Jeg blødde litt i uke 5, det gikk over etter noen dager. JM sa at hvis det ikke gav seg måtte jeg komme inn.. men det var hvist ikke noe alvorlig..Er nå i uke 24, med ei jente som spreller som en tulling der inne, hehe Slimhinnene i skjeden kan blø lettere under svangerskap, og en liten rift under sex fører da til litt blod i trusa... Føler du deg usikker, så ville jeg ha ringt legevakten eller JM... Det kan jo også være denne berømte festeblødningen som alle snakker om.. Lykke til :0)
*Lissi* Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Opplevde det samme i siste svangerskap. (etter sex) Gav seg fort da, og er ganske vanlig faktisk. Vart kjempe redd da, men gikk helt fint. Lykke til!
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Håpe d sjyldes sexn.men er usikker no ja.ser for meg d verste nu.
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Sjikeli mensmuringa,ligne vl på kynnera.hele magen.og litt i rygg.e d tegn på sa?
stineb Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 huff da det er aldri noe moro,synes du skal ringe på legevakta jeg. bedre å få skikkelige svar av de!
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Ska t legen på mand.går d galt,e d ik my de kan gjøre.
stineb Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Neida,men du må uansett til legen da. Du får prøve å ta det med ro,det trenger ikke bety noe
babysjuk82 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2008 Har ik komt mer blo:-) tenke mye.d svir i livmora,har dn betenels smerten enda.lel om eg ha hadt behandling for d i nov.e så bekrymra.t legen i morgen,og håpe eg får tim t invendi ul så fort så muli. Går m deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå