Gå til innhold

På eget rom......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann er 4 mnd nå snart og vi har vært og kjøpt babycall i dag. Er det for tidlig å la han sove på eget rom allerede? Vi har jo ikke verdens største leilighet og så har vi jo nå denne babycall'en. Det skal jo gå bra da? Hvordan har dere andre gjort det? Når sov deres unge® på eget rom for første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine har vært over året (men det har delvis vært pga manglende oppussing..)

Kunne ikke tenke meg å flyttet de ut før de var ca 10 mnd uansett. med tanke på f eks krybbedød så syns jeg det er tryggest å ha de rett ved siden av.

Men dere må jo velge for dere =D

Skrevet

Thea fikk eget rom da hun var ca 6 mnd. DEILIG å kunne ha litt "voksen tid" på sengen. Skravle, lese bok og slippe å liste seg inn i frykt for å vekke den lille frøkna som våkner av ett lite blunk! ;)

PS: Ikke stol blindt på babycallen. Vår har sluttet å virke en gang...

Skrevet

Kommer nok kanskje til å drøye et par måneder til vi også..... men kunne jo prøvd en natt bare for å se åssn det var.....Vi får se....:o)

Skrevet

Eldste var 14 mnd når hun fikk eget rom, men det var pga av mangel på soverom.

Nr 2 fikk eget rom når hun var 3 mnd, da fikk hun rommet vegg i vegg med vårt, så vi trengte i babycall på henne, vi sov bare med dørene litt på gløtt:)

Gjør som du føler for, ingen fare å ha han på eget rom:)

Skrevet

Vår sov på eget rom fra hun var 4 uker gammel... Har ikke noe babycall, hører henne uansett... Så joda, det går nok så bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...