lillalo Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er lei av å oppføre meg som gravid to uker i måneden. Har bursdag og venter mensen til uka. har prøvd hardt denne måneden, men har ingen tegn på graviditet. sist jeg var gravid hadde jeg ømme pupper over en uke før forventet mens. Den endte i ma. har nå prøvd i to år på å bli gravid. begynner å bli skikkelig utålmodig. Man klarer liksom ikke leve normalt, komme seg videre. I dag har jeg lyst på et glass vin for å feire bursdagen min, men samvitigheten gnager meg. jeg kan jo være gravid, selv om jeg ikke har ømme pupper. uggggggg. skikkelig lei. litt klaging her.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Først av alt: Gratulerer med dagen :-D Veldig trist å høre at du har brukt så lang tid, og du har absolutt lov til å syte litt. Skjønner hva du mener med å ikke klare å leve normalt, enda jeg er bare i 2. pp. 2 år er leeenge, så nå kan det ikke være lenge til du får en spire! Får prøve å tenke slik selv om det sikkert ikke er lett. Sender deg en stor trøsteklem og håper at du får kost deg på bursdagen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå