snartmammaigjen-? Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tok ut hormonspiralen på onsdag, og gyn. sa jeg ville ha eggløsning etter ei uke. Gleder meg over at jeg nå er igangm har planlagt dette ei stund nå.. Gyn. sa hun tvilte på at jeg blir gravid i første pp, men gleder meg allikevel over å være igang.. Andre som er blitt gravide med en gang?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Her har det satt med p-pille, 3pp og 2pp, (den i midten endte med sa dessverre da), så har vel blitt ganske fort gravid vil jeg tro
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Ja, begge gangene. Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå