Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hvordan behandler dere håret?? Er dere mye plaget med frizz?? Nå på slutten av svangerskapet ser håret mitt helt jævlig ut!! Krøllene er uregjerlige, og frizzen står to meter opp fra håret. Jeg bruker hårkurer og litt av hvert, men ingenting hjelper. Bruker trevor sorbiet og bumle and bumble krøllekrem til å style håret, men det blir jaggu ikke bra! Andre som sliter eller har noen gode råd mot frizz?
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 hei:) Håret mitt har også vært skikkelig umulig til tider.. lurer på om det blir ekstra tørt siden det er vinter.. Har uansett hatt mye frizz.. Jeg har begynt å bruke aloevera sjampo! Funker faktisk veldig bra! Håret ble skikkelig mye lettere å ha med å gjøre..(har også krøller) Dessuten bruker jeg ingenting til å style håret ned, evt bare aloevera gele.. Det holder på fuktigheten.. Bare ett lite tips, kan jo hende det funker for deg og
Ville Vera Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Har du prøvd Define Silkening Serum? Det får du kjøpt på vita, og de fleste matvarebutikker. Funker på meg... *Define Anti-frizz Silk serum er et anti-frizz serum med silkeproteiner. Silke er bygget opp som hårets egen proteinstruktur og gjør derfor at håret tar opp silke og gjør det silkemykt og glansfullt. *Fordel 2 - 5 dråper Define Silkening Serum i håret før du tørker eller føner det. Tilpass mengde etter hårets lengde og tykkelse. • For å samle tørre flisete spisser gjentas prosessen i tørt hår.
UngVoksen-over termin Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Anbefaler Sebastian - Potion 9 - en kur som man beholder i - men består av 9 oljer... former krøllene kjempe fint .- Kjøpes hos frisør
♥gullegull08♥ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Hei! Har ikke hatt noe problem med mine krøller enda heldigvis (uke32) jeg bruker shampoo og balsam og kur(ikkevaskeutkur) fra frisør merket DC. Også har jeg i en god del silkeolje.CHI- utrulig bra mot friss.. (Chi oljen er litt tykkere enn vanlig silke olje, men dermed drøyere til krøllete hår. koster litt men er gull verdt) KMS sin nye curl up serie tørket bare ut mitt hår, ble seendes ut som diana ross hehe
SolbakkenS Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 hei hei Må bare få tipse deg om verdens beste skum for krøllete hår. Den heter Designing Foam I.C.E Whip fra JOICO. Den får du kjøpt hos frisør og er ca 300ml koster 230,- men er superdrøy. Flasken er grå med noe mørkeblått på. Jeg får (i all beskjedenhet ) skryt for krøllene mine, og at de ikke kruser seg. Jeg vasker håret vanlig, håndkletørrer det litt, børster det. Tar i en appelsin stor klump med skum jevnt fordelt i hele håret(jeg har langt hår). Deretter børster jeg gjennom det for å få det helt jevnt fordelt over hele. Så rister jeg ut håret med fingrene litt, før jeg lar det lufttørke. Da samler krøllene seg, og blir kjempefine, og HELT uten krus. Må bare si at jeg vasker håret ca annenhver dag og grer det kun etter hårvasken. Håret blir heller ikke stivt og ekkelt å ta på, eller ser for stylet ut. Jeg må si at jeg tror jeg har prøvd ALLE mulige produkter for å unngå krusete hår, men denne er bare helt super. Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå