frøken blå Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 så kunne jeg laget masse god mat med alt Alpnaering krydderet mitt, mens vi satt å koste oss, jabbet, drakk rødvin og bare hadde det GØY! Da hadde jeg laget demo-meny med; hjemmelagede kjøttboller med løksuppepulver (NAM!!) varm hvitløkssaus ovnsbakte båtpoteter kyllingfilet med vårt deilige kyllingkrydder + paprika hvitløksbrød pizzabrød sjokolademousse m.m. =) Hva sier dere jenter?? Hehe.... Hadde nok smakt det!
2smågull Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Si meg hvor du bor og jeg kaster meg i bilen:) Men jeg vil ha hvitvin altså hehe
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja.... Blir visst bare meg og deg, Dotten, ser det ut til! Men men.... Blir mer mat på oss det.... =))
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Åh? Hehe, først må du si om du er vår hemmelige venn.... =)) *hmmmm* (husker du?) Hehe!
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 *håper-du-bor-i-nærheten-av-Bergen* hihi ;-) - skulle gjerne hatt oppskriften på de kjøttbollene...
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Oppskriften skal du få, men du har kanskje ikke krydderet du trenger?? Blir verdens ALLER beste kjøttboller!! 1 pk kjøttdeig 3 ss Alpnaering løksuppepulver 5 ss vann That`s it!! =) Skulle ikke tro det, men helt sant altså! Ikke noe egg, ikke noe potetmel.... Det er potetstivelse i løksuppepulveret, så de holder sammen! Er SÅ god. Alle blir forelsket i dem når jeg går rundt å lager mat! Form til små kjøttboller, og legg dem i en ildfast form. 15-20 minutt i ovnen så er de ferdige!! Snadder =) Skal ha dem ikveld, som knask vedsiden av bakt potet med masse digg. Alpnaering sine produkter kjøpes foreløpig gjennom forhandlere, sånn som Tupperware, Mary Kay m.m.
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Supert; jeg kjenner en som selger mary kay, så det skal jeg sjekke om hun har :-) Tusen takk!
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2008 Nei.... MK-konsulenter selger ikke krydderet! Var ikke det jeg mente! Men at det kun selges GJENNOM konsulenter foreløpig, du får ikke kjøpt det i butikk.... Forstår?
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Den er grei, da spør jeg ikke henne :-)
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2008 INGEN FLERE som kommer?? *hm?!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå