mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 funker det eller er hårene for myke enda ???
murmelmamma Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 *knis*...mannen min synest dette var en god ide når gutten vår var 1 år.....det han IKKE tenkte på var at ungen ble VETTSKREMT av den bråkete maskinen...så hele dagen, til gutten sovnet på kvelden..gikk han rundt med EN stripe klippet hår midt på hodet...resten var langt og "babytufsete"....KNIS!!! men vi fikk tatt det etter han sovnet... hårene var ingen problemer..men ungen var...han ble SERIØST skremt av bråket....kan le nå..men GUD så sint jeg var på min mann....
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 he he, vi får se det litt an da... gidder ikke stresse om han blir skremt, men har tenkt tanken på at det kan skje... he he, ler litt når jeg tenker på sønnen deres med en stripe kortere hår på hodet he he.....
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Vår 5-åring liker fortsatt ikke den maskinen hos frisøren, og klarer ikke å slappe av. Han heiser skuldrene opp og trekker seg unna. Stakkars frisøren, ikke lett å klippe en gutt som vrir seg unne. Vi prøvde klippemaskinen hjemme da han var 4, og det var heller ikke lett.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 har brukt det på gutten vår siden han var 1 år vi. funker så fint atte!
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 kan legge til at det største problemet var å få han til å sitte stille de første gangene... tar jo nesten 30 min, for å få det helt fint..... men da fikk han non stop eller dropseske.. hehe.. nå er han 4,5 år og det er ikke noe problem! pappan klipper seg også sånn..
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 da er han nyklipt Gikk kjempefint. Fikk se seg selv i speilet og satt i tripp trappen. Var ikke redd eller noen ting. Satt til og med sånn nogenlunde stille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå