theafranord Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg prøver å gjøre forskjellige ting her hjemme....emn bare det å gå i trappa har begynt å bli anstrengende. Hjertet slår fort og jeg begynner å hypiventilere og etterpå skjelver jeg som bare det. Kan ikke huske å ha vært i så dårlig form de andre to gangene jeg gikk gravid.....enda denne gangen har jeg lagt mindre på meg og var i kjempegod fysisk form da jeg ble gravid....Det er så vidt jeg kan gå tur nå. ÅÅÅÅåååååååå som jeg gleder meg til å bli lett på foten igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå