Gå til innhold

Flere som er i dårlig form????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å gjøre forskjellige ting her hjemme....emn bare det å gå i trappa har begynt å bli anstrengende. Hjertet slår fort og jeg begynner å hypiventilere og etterpå skjelver jeg som bare det.

Kan ikke huske å ha vært i så dårlig form de andre to gangene jeg gikk gravid.....enda denne gangen har jeg lagt mindre på meg og var i kjempegod fysisk form da jeg ble gravid....Det er så vidt jeg kan gå tur nå.

 

ÅÅÅÅåååååååå som jeg gleder meg til å bli lett på foten igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...