Gå til innhold

slenger meg med her jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravid for andre gang med termin 4okt. Er litt stas ja..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen og gratulerer så mye :)

Skrevet

takk! Er litt rart. man går jo og planlegger uten at det skjer og blir overrumplet når man står der med en positiv test:) vi går noen spennende uker og måneder i møte ja:)

Skrevet

Ja, det er helt klart! Jeg synes det er litt slitsomt foreløbig -er gravid for første gang, så overanalyserer alt som skjer med kroppen.. i tillegg var det ikke planlagt, så det ble en veldig stor overraskelse å vende seg til :)

Skrevet

Hvor langt er du på vei da? er 5+2 her men gruer meg til kvalmen kommer og går på nåler om dagen ettersom jeg hadde en SA før forrige graviditet. Skulle ønske ukene bare fløy avgårde så håper det virker som det går fortere denne gangen..Men er skikkelig digg følelse da. Du blir aldri den samme igjen:)

Skrevet

Litt usikkert hvor langt jeg er,syklusen levde sitt eget liv før jeg testet positivt.. men jeg er nok ca like langt som deg :) skal til legen om 3-4 uker, så da får jeg sikkert vite litt mer:) Men kvalmen har kommet her for lenge siden ;)

Skrevet

Huff.Ja ja det er da hvertfall et veldig bra tegn og stort sett går det over etter noen uker. Blir spennende da, tror jeg skal ha jordmor mest denne gangen.Ikke så begeistret for fastlegen min..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...