mini82 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 gravid for andre gang med termin 4okt. Er litt stas ja..hehe
mini82 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 takk! Er litt rart. man går jo og planlegger uten at det skjer og blir overrumplet når man står der med en positiv test:) vi går noen spennende uker og måneder i møte ja:)
Kathy+Oktoberjente Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja, det er helt klart! Jeg synes det er litt slitsomt foreløbig -er gravid for første gang, så overanalyserer alt som skjer med kroppen.. i tillegg var det ikke planlagt, så det ble en veldig stor overraskelse å vende seg til
mini82 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Hvor langt er du på vei da? er 5+2 her men gruer meg til kvalmen kommer og går på nåler om dagen ettersom jeg hadde en SA før forrige graviditet. Skulle ønske ukene bare fløy avgårde så håper det virker som det går fortere denne gangen..Men er skikkelig digg følelse da. Du blir aldri den samme igjen:)
Kathy+Oktoberjente Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Litt usikkert hvor langt jeg er,syklusen levde sitt eget liv før jeg testet positivt.. men jeg er nok ca like langt som deg skal til legen om 3-4 uker, så da får jeg sikkert vite litt mer:) Men kvalmen har kommet her for lenge siden
mini82 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Huff.Ja ja det er da hvertfall et veldig bra tegn og stort sett går det over etter noen uker. Blir spennende da, tror jeg skal ha jordmor mest denne gangen.Ikke så begeistret for fastlegen min..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå