Gå til innhold

Trodde seriøst at vannet mitt gikk i natt...=o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit at jeg vil ha denne babyen nå, men er litt tidlig ennå...Vil gjerne vente til mars...

Jo, satt på do og tisset. Så følte jeg at jeg var ferdig, men så forsatte det å renne...Kjente at jeg fikk lit panikk og kneip igjen så godt jeg kunne... Det stoppet opp, men det var skikkelig ekkelt...Ikke var det så mye heller...

Så fikk vel en liten følelse på hvordan det kan bli hvis vannet hadde gått...=o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik har jeg det hver gang jeg er å tisser jeg.. skikkelig ekkelt, men hver gang det skjer, så klarer jeg å holde det igjen så jeg går utifra at det ikke er fostervann. har hatt det slik lenge jeg

Skrevet

ååå..dette var første gang hos meg så, ble litt redd. Men har ikke skjedd noe etter det...Så var nok bare jeg som tisset og ikke klarte å holde ordentlig igjen med en gang...hehe...=o)

har bare hørt at, hvis du klarer å stoppe så er det ikke fostervann...

Godt jeg ikke er alene...

Skrevet

Dette skjedde meg også for noen uker siden. Satt på do, etter tissepausen fortsatte det å renne, klarte ikke knipe igjen. Sto over do i ca 5.min,fortsatte å renne.... Endte med ambulanse rett til sykehus, der de kunne avkrefte fostervann, var heller ikke urin... Fikk i ettertid forklart at vi har vist små" lommer" med smøring til fødsel som av og til kunne lekke litt...

Skrevet

var igjennom det samme på onsdag jeg, ringte på føden og alt, og følte meg litt teit etterpå da jeg skjønte at det ikke var noe på gang så allikevel... :P

Skrevet

Oj...Godt det ikke var fostervannet da...

Nei, for meg så rant det i noen sekunder, men skremmende nok...

MissUlv: Kan skjønne det ja...

Skrevet

ringte dere föden når dere opplevde dette og hva sa de?? må man ligge ned å bli hentet i ambulanse om de mistenker vannavgang eller??

Skrevet

Jeg gjorde ikke det...For det luktet ikke noe, og det sies at det skal lukte litt søtt...

Men hvis du har vannavgang og at hodet ikke er festet, så skal du legge deg ned og ring føden med en gang... dette med fare på at navlestrengen kan komme i klem, sender de ambulansen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...