Gå til innhold

klarsynt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør deg en gang til her,den andre tråden var fryktelig lang blitt:)

Kan du se engang til på meg? 08.10.82 han 11.04.70

Hvordan forholdet våres blir fremover?bryllup og evnt ett barn til? generelt hva du ser. På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den konflikten mellom mamman og pappan din føler jeg sterkt. Mye følelser rundt det og mange som er såra.

Dere har et godt forhold.. du skal ikke være usikker på hans kjærlighet. Mannfolk er ikke alltid like flinke til å vise det slik vi vil;)

Ser 1 barn til på deg jeg nå;) Og bryllup også! Det kommer ganske så oppå hverandre.. hehe;) Får en følelse av dårlig tid liksom.

Skrevet

å hjelpes,her var det mye rett gitt. Detta kan du hehe. Nå ble jeg litt satt ut i grunn,hehe. Tusen hjertelig. Du ser ikke noe tid det kommer bryllu og barn?hmmm nå ble jeg nysgjerrig her,hehe. Og den konflikten med mamma og pappa er akkurat som du sier,stemmer 110% Ser du noen løsning på den,hvordan ting vil ende?

Skrevet

Måtte bare svare deg før jeg gir meg for i dag. Mamman din kommer opp myyye.. som om det avhenger mye av henne?? Jeg føler hun er meget såra..

Det varer nok en stund til.. er mye som skal snakkes om. men det blir bra til slutt;);)

Barn og bryllup: 2009 og 2010;) Klarer ikke se noe mer eksakt dessverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...