rulta Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hei. Vi har en datter som akkurat har fylt 2 år og venter nr. 2 om noen få uker. Vi er nå på utkikk etter søskenvogn. Har sett på 2 typer vogner. Den ene der barna sitter etter hverandre (eller mot hverandre, alt etter som man ønsker), og jeg har sett på vogner der de sitter ved siden av hverandre. Er veldig usikker på hva jeg skal velge, og hva som er mest praktisk. Noen som har noen erfaringer de vil komme med??
SusieQ Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tror jeg hadde gått for phil and teds søskenvogn når hun er så stor. Det er ikke sikkert dere har bruk for vogna så lenge og da er det bare å ta av søskensetet så har man en enkelvogn. Også greit når man skal levere i barnehage el. lign. for da kan man bare legge igjen søskensetet i barnehagen.
Jojo x3 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bruker koelstra sin søsken/tvillingvogn. Der kan du bruke bag som er vendt mot deg (når du triller) og vanlig sete (som vender utover) til barnet som er eldst. Følger med ekstra vanlig sete som du kan bruke når babyen blir for stor til bagen. Vognen er lett og den er smalere enn mange andre søskenvogner. Kan anbefale deg å kikke på den, jeg er kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå