lullen snart 4trollunger :) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 må bare få ut litt frustrasjon. har hatt murringer, nedpress og vondter nederst i magen i 2 døgn og ingen ting skjer..! blir gal av denne ventingen... 7 dager igjen til termin nå.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 uff...Hørtes ikke godt ut nei... Prøvd å gå litt for å få dette i gang?? Ikke lett nei, men kanskje prøve??
Kakebakesøte Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 'Trøsteklem' Ikke noe gøy å gå sånn, men guleroten er ikke så langt unna nå Har selv 5 dager igjen. For hver nye dag så er du en dag nærmere fødselen!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 ja heldigvis. gleder meg over vondtene og alt det der... MEN det er så frustrerende å stå på "stedet hold" for å si det sånn. vil mer enn gjerne føde nå. hehe er nok bare utolmodigheten som tar overhånd. er veldig spent på hva det blir og på hvem den lille er.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har det akkurat likens som deg!!! Masse vondter og maserier og nedpress. En uke til termin idag!! Vi får håpe det skjer noe snart, og at alt er med på å korte ned prosessen:)
Lisbeth_ Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har oxo det slik, blir så sliten av det . Det er mitt tredje barn og har aldri gått slik som dette svangerskapet. På de to første startet det første gang jeg kjente antyding og nå har jeg gått med murringer og rie i flere uker . kommer og varer noen timer så går det over :-( Har to gutter fra før og legen har sett tre ganger på ulta at det er ei jente denna gang så det blir spennende å se. Har fem dager igjen til termin. LYKKE TIL alle sammen Stor klæm fra mæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå