Tomine is my star Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg svipper mellom skravle,krangle,aleneforeldre og småtroll 1-2år.. Noen ganger innom andre,hvis det er litt action på noen av de faste..
Poteto Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 er på skravle, småtroll 0-1år, navnedebatten, flaskemelk.. og ellers litt rundt der det skjer..
Dotten Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Skravle Bli Gravid Litt Krangle Den nederste... he, he. Oss over 35 som prøver å bli gravid, eller noe sånt. Liiiit Spå/Horoskop Ellers titter jeg litt innom de andre en sjeeelden gang.
Teltpluggen Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Mest på skravle.. litt på småtroll 0-1, og kranglesiden:) Og så på Babyverden da selvfølgelig!
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Her, hemmelig venn, hobby helst. Hus og hage når det nærmer seg sommer og sol!
blond Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Hvor er jeg ikke? Er ikke på assistert befruktning og lignende debatter, men ellers både her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå