bruse Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Refill til bleiebøtte koster ca 80kr for refill som rekker til 120 bleier, dvs 67 øre per bleie. Får kjøpt miljøvennlige hundeposer, ruller på 150 poser til 30kr, dvs 20kr per bleie. Andre fordeler med hundeposer er at man kan ha de med overalt, at man kan bruke det kun til de bleiene som lukter (regner med at har man først bleiebøtte havner alle bleiene der), og at man slipper å ha to bøtter på badet (regner med de fleste har vanlig søppelbøtte i tillegg til bleiebøtta). De som har hund kan kanskje svare meg på om hundeposer er like effektive for å holde lukten ute? (Jeg tipper ja..)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har hund og bruker selvfølgelig hundeposer, men den eneste forskjellen på hundeposer og alle andre typer poser er at den er svart. Nå kaster jeg ikke akkurat hundeposer med bæsj inne, men jeg vet likevel at de ikke på noen måte holder på lukta! Dritt lukter dritt uansett hvilken pose du pakker det inn i...
Moi 32 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 jeg bruker bleiebøtte hjemme og hundeposer på tur!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Vi bruker slike hvite avfallsposer vi. Kjøper de på ica maxi. 10 kr for en rull, husker ikke helt hvor mange det er i den, men har en rull lenge i allefall. Den holder lukta ute også, men jeg er stort sett ute med søppelen en gang pr dag uansett da
Teltpluggen Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Brukervanlige brødposer vi på tur:P slike plastikkposer. Så bruker vi bleiebøtta hjemme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå