lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Off, har drøyd det lenge nå så nå må jeg virkelig begynne. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg. Har klesskapet fullt av klær, men har likevel aldri noe å ha på meg. Sliter med buksene mine. Har gått ned noen kilo så buksene henger og slenger i låra og rumpa, men jeg klarer ikke få dem igjen.. Og jeg er bare 16+6 i dag.. Må nok ut til uka å kjøpe meg en mammabukse tenker jeg.. Nei, ønsk meg lykke til folkens, i'm going in! Hehe.. Ha en fin dag da, nå skinner sola faktisk
Hikken Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Åh, det skal jeg også gjøre i dag! Skal tomme skuffer og skapelser etterpå, blir nok ikke sittende igjen med så mye :-)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg gjorde det for et par uker siden. Tømte ut 5 fulle plastnett med klær som ikke egner seg når jeg er gravid. Og fylte opp med et par plastnett med nye klær. Fikk masse gavekort til jul, så har storhandlet på h&m.
~~ElleMelle~~ Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg gjorde det for et par måneder siden når jeg ikke lenger kunne ha mine vanlige klær. Alt som jeg trodde jeg kommer til å ha lyst til å bruke når kroppen får normal fasong igjen ble pakket i en koffert og satt i boden. Fant mye klær som ikke har vært i bruk på så lenge at det sannsynligvis ikke blir brukt heller, så det ble donert bort. Kjedelig ryddejobb å gjøre og det er ikke så stort utvalg i klær lenger, men det ble romslig og god plass i klesskapet da=)
snart mor til 3 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 ja har vi ikke alle? tok tak i nakken min til slutt jeg og og fikk tømt ut to søppelsekker med klær jeg ikke kan bruke lenger.. men har fått handlet inn litt nytt da hehe...og er veldig befriende nå å vite at de tre plaggene som ligger i skuffene mine nå faktisk passer med.... (ja,må vaske klær imorgen) var veldig deprimerende å måtte lete gjennom klær som ikke passet for å finne noe man kunne bruke.. nei,takk for januarsalg må jeg bare si..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå