Gå til innhold

Klarsynten, du treffer bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om du så tilbakemld jeg skrev i den lange tråden. Men ja, samboeren er skikkelig oppgitt over x. Er en håpløs situasjon. Konflikten gjelder barn. Og de aller fleste rundt meg tror det er følelser fra x sin side, og at dette er en måte å straffe meg på. Ser du hvordan rettsaken ender? x er født 070362 og tvillingene 090399 og jeg igjen 280672. Veldig takknemlig over svar. skal ikke mase mer på deg nå altså, bare så fryktelig sliten og redd. spesiellt for ungene. Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at jeg traff...;) Fikk det opp veldig klart!

Helt klart at han har følelser for deg og han er meget sjalu. Får opp at han ikke gjør dette for å ha barna, men for å straffe deg ja.. så du tenker nok riktig om det!

Rettsaken: du får omsorgen. Får opp at du må fokusere på at dere har et stabilt forhold, du og samboeren. Og du må ikke holde igjen.. du må fortelle ALT som har vært..Og du må fokusere på hvor mye barna betyr for deg!

Jeg klarer ikke se om han får noe samværsrett, men føler det blir noe helgeopplegg.. men at det kan bli tilsyn.

Merker redselen din. Dette kommer til å gå bra.. får vondt i magen når jeg ser på deg. merker så godt at du er sliten!

Lykke til, og som sagt.. ikke hold tilbake.

Skrevet

Åh tusen tusen takk. Nå renner tårene her, og håpet økte drastisk . Er så bekymret for ungene, og ja veldig sliten selv. Nå skal alt frem, kommer ikke til å holde tilbake noe. Og jaggu skal jeg heve hodet igjen også, og ikke gå her å føle meg som ei dørmatte ovenfor han. Masse masse tusen takk. Du er fantastisk:):):):) Ha en super helg og fremtid og alt som er. ønsker deg alt godt:) tusen takk :):):)

Skrevet

Ikke noe å takke for. Håper så inderlig at det var til hjelp. Bevar håpet og hev hodet ditt!!;) Du skal se at dette blir bra! Hold på energien din. Uten energi klarer du ikke å kjempe! Hvis du føler deg som en dørmatte ovenfor xèn din, så tenk deg i hodet at du skal være en glatt dørmatte.. neste gang han tråkker på deg sklir han! Og tenk at du har en beskyttelse rundt deg hvor det han gjør ikke slipper inn. Forstill deg at beskyttelsen tar imot alt for deg.. det som treffer bare detter ned og ikke inn i deg!

Ser at du trenger sol;) Når sola skinner, så gå ut. Det kommer til å gjøre deg veldig godt!

Masse klemmer;) Og alle lykkeønskninger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...