hollering Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Vil du være så snill å se om du får opp noe på meg... 18.09.72..
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Kan jeg få noe spesifikt?? Noe nspm om hva du lurer på? Klem
hollering Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 oioioi...hva lurer man ikke på? Har akkurat kommet meg i ny leilighet og ny jobb. Har en x som er slitsom vi skal møtes i retten ang samvær? Kan du se noe om det? og tusen,tusen takk for at du tar deg tid. Klem tilbake.))
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Føler at du får det som du vil ang barna;) X`en din er en sleiping, men tror ikke han har guts nok... akkurat som om han er tøff i trynet, men ikke så tøff likevel...? Hehe... Det at du har ny jobb og leilighet kommer til å ha mye å si for retten;) Og det er positivt! Er det noen i livet ditt nå? Får opp et hannkjønn se... men vet ikke om det er nå eller snart;)
hollering Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 ÅÅÅÅÅ så bra...det er andre gang vi skal i retten,første gangen gikk det som jeg vill,håper du får rett da. Ja han er nok kanskje ikke så tøff som han gir utrykk for. ER ingen spesielle i livet mitt nå,bare en som jeg hadde god kjemi med på julebordet,men hørte plutselig ikke noe mere fra han. Tusen takk...))
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Bare hyggelig! Jeg ser at det kommer en mann snart!!! Våren er en god tid...hint hint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå