vimsa .-) på overtid Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 har en meget god og positiv fødselsopplevelse bak meg, og skla "i ilden" igjen når om kun få uker. Men nå kommer angsten, ikke for smertene eller no sånt, det skal jeg alltids takle, men frykten for at noe skal gå galt! Nesten så jeg vurderer å be om keisersnitt, men samtidig så husker jeg jo hvor flott og stort og sterkt jeg opplevde det å føde forrige gang, og vil jo gjerne oppleve det en gang til, noen som skjønner? som kjenner seg igjen? Er kanskje ikke helt alene om plutselig å bli både veldig fødeklar, og få angst for at noe skal skje???
UngVoksen-over termin Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Ja, jeg har det også sånn. Så en video på Youtube - en fødsel i vann... det var en fin fødsel, men jeg gråt sååå heftig! Ble rørt og samtidig fyllt av angst.. selv om jeg også har fine opplevelser tidligere.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå