Gå til innhold

Noen fra Grimstad her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv fra Grimstad, koselig om det er noe andre her også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Linda! :-) Så koselig med kjentsfolk her inne! Etter det jeg har forstått har vi termin samme uke også, artig :-) Går det bra med svangerskapet? Er du i fin form?

Skrevet

Nå ble jeg nyskjerrig!!!

Trodde ikke det var noen fra Grimstad her jeg;=)

Gratulerer så langt i svangerskapet:=)Er snart ferdig jeg...

Men dere får ha lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for det! Og lykke til til deg også :-) Koselig at det er noen fra Grimstad her :-)

Skrevet

Hei Camilla!! Så koselig du også har lurt deg inn hit.. Ja, hørte dette, kanskje vi ender på samme rom? He he, aldri godt å vite. Er formen din bra da?

Skrevet

Så gøy da du som er fødeklar.. Tenker det skal bli godt å bli ferdig:)

Lykke til:)

Skrevet

heihei :)

jo,er flere fra området her inne :)

hadde bl.annet BIM-treff nå nettop hvor vi var tolv deltagere..blir nytt treff i slutten av februar...hiv dere gjerne med :)

Skrevet

Endelig snart i mål.

Bare nyt resten av tiden,det går fortere enn dere aner:=()

Plutselig er alt over...

Skrevet

Linda: Ja, kanskje sees vi på føden :-) Jeg må si jeg er i god form. Har litt antydning til bekkenløsning, men ikke de store plagene. Har det veldig fint :-) Hvordan er det med deg?

Skrevet

Så godt å høre. Jeg er blitt mye bedre, slet litt med kvalme og tretthet, men er mye bedre nå, selv om jeg selvfølgelig ble veldig forkjøla på fredag. Hehe.. Alltid noe... Men er jo så gøy dette at det gjør ingen verdens ting... Må du ha en fin søndag videre!!

Skrevet

Godt du er bedre! Tenker det er deilig at den verste kvalmen er over. Ha en fin kveld :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...