Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jaja, så sitter jeg her da.. Holder på å gå på veggen, dette nyydelige været, men må bare sitte inne for orker ikke annet. La meg i går med en voldsom hodeverk og vond hals, våknet i natt med litt feber og tett nese.. Så nå som jeg endelig var blitt kvitt kvalmen og trøttheten kommer dette snkende.. Huff, er så lei av å ikke føle meg i form. Har hatt så mye hodeverk også i det siste at jeg blir gal.. Huff, dette ble et klage innlegg, men men, godt å kunne dele det med noen.. Er i 15 uke, noen andre som også er litt syke?? Ha en fortsatt god helg:)
venter x3 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Ja, jeg har vært sengeliggende i ca en uke nå med influensa ( jeg kaller det for influensa ihvertfall). Intens hodeverk, og feber, hoste, masse snørr osv. Var helt ute av stand til å ta vare på min lille 2 åring.. Er på beina nå, men ikke bra enda. Varer vel lengre med oss gravide? God bedring!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg følte meg helt likens. Kom meg til legen etter en uke og fikk vite jeg hadde bihulebetennese. Går på antibiotika nå, men er fortsatt dårlig... God bedring! -stakkar oss-
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Takk for svar.. Alltid godt å ha noen flere i samme bås selv om jeg ikke unner noen å være syke, men nå som jeg er gravid får jeg litt mer vondt av meg selv.... Hihi.. God bedring til dere begge, håper vi alle tre er friske som fisker snart:)
Lille Luna Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har vært syk i en ukes tid jeg og. Hodepine, snørrete...tett hals osv. Det er vel noe som går. I tillegg har ryggen streiket, så jeg har følt meg litt stakkarslig. Samboeren min er bortreist i helgen, så søsteren min og tantebarnet mitt er her og tar vare på meg. Det er så koselig å ha noen som baker brød,leier film, henter posten og lager te når man er helt kaputt:-) Det fine med å være syk er at man får mye tid til å ligge å kjenne på megen, og jeg har kjennt masse små spark de siste dagene:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå