Gjest stockholms tjej Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 tiden har gått så segt på 1 trim=) endeligen er jeg her hos dere=)
tada Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 gratulerer da:-) syns det går tregt her og jeg da;p
Gjest stockholms tjej Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 ja men de er alltid tregt tror jeg. men de er godt å se fram til å komme over til noe annat=) takk for gratulationen=)
tada Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 er litt mer som skjer i 2 trim syns jeg,syns det er veldig stas og bruke mamma klær,selv om magen ikke har vokst så mye da:p
Gjest stockholms tjej Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 ja de er gøy=) og de ordinæra UL når man kan se om de er gutt eller jente=) de er som du sier de skjer mer i 2 trim=) første bevegelserne till lillen=)
tada Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 ja er mye moro vi har forran oss! skal på ultralyd om to uker gleder meg veldig!har jo fått sett fort hos jordmor,men det var kun for og se hjertelyden slå.så blir spennende og få litt mer info,selv om jeg ikke vil vite kjønn da.er i uke 17 , 18 til tirsdag,vet ikke om jeg har merket noe liv enda,selv om jeg trur det.kan jo bare være luft i magen? gleder meg til det blir mer liv der nede slik at kjæresten min kan kjenne det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå