Plutseliten :) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Haha...eldstejenta sto opp og kom ned med stor høyhalset genser på. Ikke frøs hun og ikke hadde hun vondt i halsen.....men etter litt mere lirking og spørring viste hun meg to GIGAsvære sugemerker på halsen. Hun var på fest i går og der hadde noen av gutta holdt henne fast og hatt det kjempegøy.Hun har også et stort i pannen. Torsdag er det tidligere omtalte skoleballet,ballkjolen henger klar og frisør er bestilt....og nå er det en som er veeeldig spent på om de stygge merkene forsvinner ....det er jo bare så harry og hun er fortvilet...og det er ikke mye trøst å få hos meg...erte-erte Det meste går sikkert bort,og resten sminkes vekk.....men det sier ikke jeg... "Det kommer til å bli skikkelig mye verre"
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 h aha ha ha ha ha haha ahah ahah
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hahahahaha............skikkelig kjipt med ballkjole og lilla sugemerker;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå