Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Vanlig melkesjokolade Bedre sjokolade finns ikke.
mammaen til Martine og Julie Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 melke sjokolade og after eight
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Yade med hvit trøffelsjokolade
*Rutletutt* Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Vanlig Freia Melkesjokolade - ingen over, ingen ved siden av! )
mamma >to gull Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er veldig glad i sjokolade og det fins maaange gode,men tror ingen slå er vanlig freia melkesjokolade uten no krim-kram..) Og gjett hva som ligger i kjøleskapet vårt a....??!!!!hehe..men må vente til ikveld..)
murmelmamma Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 en sånn der polsk greie med sitronmashmallows inni..og masse sjokoladetrekk...NAM!! men er litt kjedelig at vi må få det hamstret inn i polen liksom..er ikke bare å gå på butikken å få det...vi må SPARE når vi først har...knis!
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 1. CARAMELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2. Stratos 3. Melkesjokolade med daim 4. Toppris Ja, and so on.... =) *dumming, hvorfor spurte du om det?? Hehe....*
Gjest Jawhol Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Finnes vel ikke fæl sjokolade vel, hehe, mn må jeg velge så blir det faktisk Marabo melkesjokolade(, den svenske) Men liker også freia melkesjokolade, daim melkesjokolade, osv osv)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 sånne konfekt-lignendes biter som er formet som skjell og sjødyr... sjokolade med nougat inni.. åh, himmelen:) eller vanlig melkesjokolade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå