jubajuba2 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Har så lysst på noe godt,men det er helt tomt i hode mitt nå.....hjelp meg litt da:)
temi & keli Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Vi skal bort. Får servert tapas.. Gleder meg heeeelt utrolig )
jubajuba2 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Åhhh,det hørtes godt ut. God fornøyelse:)
Renate :-) Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 kylling, taco, pizza, lasagne iallefall ting jeg forbinder med lørdagskos :-)
semma Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Vi skal ha hjemmelaget lasagne og salat. Godt for både store og små. Eller hva med å prøve Fetuchine med røkelaks i Creme Frais Saus? Mmm virkelig nydelig og veldig enkelt! Surr 1 løk og evt hvitløk på svak varme i litt olivenolje, tilsett fersk dill, 1 boks C.Frais, 1 ts grov sennep og noen dråper sitron.Pepper og evt litt salt. Oppskåret røkelaks tilsettes helt til slutt - skal bare varmes. Serveres med Fettuchine eller Tagliatelle. Hvit baguett/loff med godt smør er godt ved siden av og litt (alkoholfri om du er gravid) hvitvin.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 i dag er jeg og snuppa alene hjemme, så har gjort det enkelt med potetstappe og joikakaker. Hun elsker det, så da er det greit
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 ehm ja, men hvis det var lørdagsmiddag/kvelds du tenkte, så blir det noe annet til det måltidet da. Derfor så lett og enkel middag nå Til kvelden når sambo kommer blir det biff og fløtegratinerte.
jubajuba2 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 takk for gode tips:) vi ble invitert på hjemmelaga pizza hos naboene, så da slapp jeg å finne på noe selv:) noen dager er jeg bare helt tom i hode når det gjelder middag,hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå