Nunne Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg trenger noen som kan fortelle meg om de er fornøyde med innbyggingskomfyr, induksjonstopp og oppvaskmaskin fra IKEA! Har hørt litt av hvert om kvaliteten og er usikker på om vi skal ta sjansen.
ApriIbaby Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Min bror hadde de. Han sier det Elektrolux som er merket med Ikea sin logo....
Gjest mphs Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Vi har hatt det i litt over 1 år nå og er fornøyde. Som aprilbaby skriver er det Elektrolux.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 det kan være at det nå er elektrolux, men før var det iallfall whirlpool, jeg har hatt komfyr og mikro ovn, og disse har jeg nå hatt i 12 år, og de er daglig i bruk og har vært veldig fornøyd med det
Brenda med 2 ute Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Vi har oppvaskmaskin og inbyggd komfyr fra ikea. Jeg er førnøyd. Nå leier vi da, så det er ikke vi som bestemt dette;) Men synes at de funker bra. Induksjonstoppen vet jeg ingenting om... Men har Miele i den andre leiligheten på fjellet og må si at det er en forskjell.
Gjest mphs Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg måtte springe ned på kjøkkenet å sjekke og det var faktisk whirlpool.
Nunne Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Tusen takk for svar...... Har hvitevarekatalogen ved siden av meg og ser at det er Whirlpool men hørte rykter om at det har gått på kvaliteten løs at de produserer for IKEA..... Jeg får tenke litt og se hva vi gjør:o)) TUSEN TAKK!
Guttemamma75 Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har ihvertfall hatt oppvaskmaskin fra IKEA, og det har også samboeren jeg bor sammen med nå.. Veldig enkel å bruke, grei kvalitet - turer og går enda etter 7 år... Han har også platetopp (ikke induksjon) som fungerer helt fint den også.. Det jeg derimot IKKE er fornøyd med av hvitevarer hos IKEA er innbygnings kombikjøleskap.. Fikk masse problemer når termostaten røyk på kjøleskapet, fikk feillevert 2 skap før jeg tilslutt fikk det rette.. Tok maaaange måneder og maaaange tlf samtaler å ordne opp i....
Hagla Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Vi har innebygd Whirpool komfyr fra IKEA, og er overhodet ikke fornøyd. Kjøpte hus i sommer og det var det som allerede var innstallert på kjøkkenet...tenkte det sikkert var bra, særlig siden forrige eier pusset opp for bar ett år siden. MEN vi merker ufattelig stor forskjell på den ett år gamle komfyren fra IKEA og vår egen tre år gamle toppmodell fra Beha som vi hadde i leiligheten vår. IKEA ovnen steker allerede skjevt.... Vil absolutt ikke anbefale IKEA på komfyr dersom du har mulighet til å velge noe annet!
Nunne Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2008 Akkurat dette jeg var redd for, har hørt noen slike historier men tenkte kansje det var noen som hadde vært litt uheldige:o( Har lurt på å kjøpe Ikea,da vi får med en gratis oppvaskmaskin hvis vi oppfyller visse kriterier........ Da får vi nok revurdere det ja! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå