ScaryMama Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Når kommer dere igjen? Vi driver og rydder litt her, Nikolai er stoooo hjelp;)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Embla har funnet ut at soving er ut foreløpig, så jeg skal dusje, også skal vi et par tre ærend. Men tipper vi er hos dere ca 15-1530:) (hun klatra ut av vogna og ut i snøen i bare sokkene, uten en lyd, kreket...*grrr*)
ScaryMama Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Stakar!!! Nikolai har sluttet å sove på dagen nå, men til gjengjeld sover han til halv tolv;) Så nå sitter vi og spiser frokost he he...
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Sove til 1130?! Fyttikatta det hadde vært noe det. Mitt krek står opp kl 0800... Ikke et sekund senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå