Gå til innhold

Tillab!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer dere igjen? Vi driver og rydder litt her, Nikolai er stoooo hjelp;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Embla har funnet ut at soving er ut foreløpig, så jeg skal dusje, også skal vi et par tre ærend. Men tipper vi er hos dere ca 15-1530:)

 

(hun klatra ut av vogna og ut i snøen i bare sokkene, uten en lyd, kreket...*grrr*)

Skrevet

Stakar!!! Nikolai har sluttet å sove på dagen nå, men til gjengjeld sover han til halv tolv;) Så nå sitter vi og spiser frokost he he...

Skrevet

Sove til 1130?!

Fyttikatta det hadde vært noe det.

Mitt krek står opp kl 0800... Ikke et sekund senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...