Gå til innhold

blir litt bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært utrolig dårlig,men de siste dagene har jeg begynt å bli i mye bedre form. kjempe positivt,men i dag kom kvalmen kastende over meg igjen...jeg har hatt spontan abort en gang før,men det er så lenge siden,så husker liksom ikke. men jeg mener jeg leste her et sted at spontan abort ofte begynte med en skikkelig kvalme.er dette riktig?

jeg har ikke blødd noen ting.

kjente bare jeg ble litt bekymret,mulig jeg bare er påvirket av å lese så mye om spontan abort her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei nei nei bare glem dette jeg skrev her!!!!!!!!!

kvalme er helt vanlig!!!!!!!!!!!!!!!!!

bare jeg som fikk kastet over meg bekymring!

Skrevet

nei

har hatt 4 sa/ma og aldri vært kvalm. blødninger og mistet symptomene..tror ikke en blir kvlam av å miste

Skrevet

glem hele innlegget mitt:)

jeg som begynte å tenke og ble bekymret!!!

GLEM DET ;)

Skrevet

Oki.har hørt at de som er kvalme har mindre sjangs foq og miste.vet ik om d e sant,d sto i ei sv.skap bok eg har.

Skrevet

Jeg som har hatt en dårlig dag,og bekymrer meg for alt mulig.

Skrevet

håper ikke det stemmer at man har mindre sjanse for å miste når man er kvalm, for jeg er jo såvidt uggen...er i veldig fin form...men kvalmen kan jo fortsatt komme, er bare 7+3..

Skrevet

nei dette begynte med at jeg var litt fortvila,og da begynner samtalen å gå. jeg var så å si ikke dårlig med min datter og hu er frisk og rask jente på 3,5år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...