Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hva er det som gjør at enkelte mannfolk ikke har evnen til å tenke rasjonelt. Gubben er på hytta til svigers å jobber og jeg og ungene hadde tenkt å reise dit idag og bli til imorgen. Men igår kveld sier gubben at det ikke var noen vits i å komme fordi han kom bare til å jobbe ute likevel så vi kom ikke til å se noe særlig til hverandre likevel. Så, ergo da ble vi jo hjemme. Men da er det feil også. Da skal han ikke komme hjem i det hele tatt selv om jentungen har bursdag på tirsdag og vi skal på ultralyd på onsdag. Han gidder ikke ta del i planene jeg har til uken siden jeg tydelig ikke er intressert i å være sammen med han. AT DET ER MULIG Å BLI SÅ FRI FOR IQ???? Jeg blir så forbannet at jeg ikke vet hva jeg skal ta meg til..... Måtte bare få ut litt frustrasjon her.........
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hehe... mannfolk. De er bare sånn! Jeg har lært meg å leve med det. De er ikke alltid til å forstå, men jammen kan vi damer ha litt rar kommunikasjon andre vegen også.. ;-) Ring ham og spør hva han egentlig vil, si at du forstod det slik at han ikke ville ha dere bort der. Prøv å snakk sammen, i stedet for å la problemet bli enda større ved å bli sint og ikke kommunisere. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Min erfaring er at det alltid hjelper å prate sammen. Jeg og typen er uenige av og til, men egentlig viser det seg bestandig at vi har misforstått hverandre og egentlig mener det samme:) Ta å ring han du, så skal du se det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå