Gå til innhold

Dere som har født før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket dere forandringer i puppene når det nærmet seg fødsel???

Mine har vært store, ømme og tunge nesten helt fra begynnelsen av graviditeten, men de sluttet å være ømme for noen måneder siden.

Men i morges var de plutselig kjempeømme og litt større igjen. Kan det bety at noe nærmer seg?? Er 37 uker i morgen...

=D

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte! Har ikke merket noe til puppene på mange måneder, nå har de plutselig blitt kjempeømme, er 36+3

Skrevet

Hmm, kanskje det ikke betyr noe annet enn at vi nærmer oss? Jeg har lekket melk lenge også, men det vet jeg ikke betyr noe som helst i forhold til fødsel...

Kunne godt tenke meg at noen sa at "JA, mine pupper ble ømme et par dager før fodsel, og dette er helt vanlig!!"

Hehe, er klar jeg...

;o)

HI

Skrevet

Ingen andre med erfaring???

:-o

Skrevet

Husker ikke fra forrige gang egentlig, men i dag tidlig merket jeg at jeg var øm i puppene igjen. (Og det er lenge siden sist, tidlig i 1. trimester) Har ikke vokst noe veldig, bruker de samme bh'ne som før, men jeg var nødt til å ta ut de paddingsene i dem. Det er 5 dager til termin her i gården.

Skrevet

Synes dette har variert hele tiden...

Husker at de i alle fall ble mye større rett etter fødsel...

Skrevet

tror ikke at dette har noe å si... husker jeg fikk "sjokk" to dager etter fødselen.. våknet gjennomvåt av melk og hadde noen SVÆRE pupper! helt sykt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...