Clemencia Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Og den var negativ! :-( Kjente at tårene presset skikkelig på.. Blir så frustrert over at syklusen er SÅ på jorde. 4 uker over IKM, og ingen TR. Neineinei.. Beklager at dette bare ble et syteinnlegg, er bare veldig lei og frustrert idag!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Huffameg Det hørtes fryktelig trist ut :( Sender deg en stooor trøstklem, og krysser fingrene for at du får en mer normal syklus og en liten spire veldig snart!!
Clemencia Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg må nesten bare tenke at d er en mening bak d hele :-) D er jo en grunn til at jeg ikke har blitt gravid med èn gang jeg begynte prøvingen, tror jeg. Nå vet jeg jo tross alt mye mer, og har realistiske forventninger til hva d vil innebære. Menmen, kan man egentlig hjelpe for at man blir lei seg? Neste pp. skal jeg virkelig gi alt for å bli gravid! Presse i meg alt som skal hjelpe :-)
Clemencia Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Takk for trøsteklemmen, Nonnings! D hjelper :-) Lykke til så mye for din del også. Får håpe 1. tri. står nest på listen for oss begge :-)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Da har du i alle fall riktig innstilling!! Og det er bra. Jeg liker også å tro at det er en mening med alt som skjer. At vi får utfordringer for å lære. Tror at livet blir enklere hvis man kan ha det synet. Og nei, selvfølgelig kan du ikke noe for at du blir lei deg. Det er så mye håp og forventninger rundt dette. Ja håper vi kommer oss på 1.tri i løpet av februar!! Enda en klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå