Gå til innhold

Neon som vet ang. kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min påstår at kjønnet ikke blir bestemt før mange dager etter unnfangelsen..han hadde en lang og komplisert forklaring,men husker ikke det nå. han sa han haddes ett det på discovery eller noe...

Jeg finner ingenting om dette på nett, alt det står er at kjønnet blir bestemt allerede ved unnfangelsen,dette tror jo jeg også,men han blir skikkelig irritert på meg når jeg ikke tror han...så har han fått moren sin til å være på hans side å sier bare sånn: "det er helt sant altså,dette visste vi allerede på 80 tallet.."..what? Det er jo gutte og jente sædceller ikke sant? De er vel ikke i stand til å bli jente så gutt så jente? Herregud det høres så teit ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha lest at dette blir bestemt ved unnfangelse jeg....hmmmm....aldri hørt at de ikke blir bestemt mange dager etterpå hvertfall.

Skrevet

Alle dame-egg har x-kromosom. Sædcellen som treffer har enten x-kromosom eller y-kromosom. xx gir jente og xy gir gutt. Dette blir dermed bestemt i unnfangelsesøyeblikket. Så kjæresten din tar feil gitt!

Skrevet

nei dette blir bestemt ved unfangelsen!!

En jente har komosom xx mens gutter har xy. Egget som ligger klar og venter på en sædcelle, har en x, mens sædcellene har enten en x eller en y! Så om det er en sædcelle med en x som når først til egget blir det en jente med xx!! Blir det en y som kommer først blir det en gutt med xy!!

Dette er da pensum i grunnskolen må du si til han;)

Skrevet

Ved unnfangelsen. Kan egentlig bare vende en pil opp mot det ~turbogutten~ er en kosegutt:) har sagt:-)

Skrevet

Alle burde jo vite dette. Han har sikkert bare missforstått noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...