Gå til innhold

Noen fra Drammensområdet her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer er i slutten av 20- årene og har en liten jente på 6 måneder. Vi er relativt nyinnflyttede og har ikke blitt så godt kjent med andre par med barn enda. I min barselsgruppe er alle så travle og etablerte da de har bodd her hele livet, og har venner og familie i nærheten. Finnes det noen i samme situasjon?? Vi er en aktiv liten familie som gjerne ønsker å bli kjent med andre par med barn til å gå tur, spise middag eller la barna leke sammen etc. Noen som er interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi treffes kl 11 på Lekeland i morgen en hel gjeng av oss:) Bare å bli med!

Vi har littegrann eldre barn enn deg (akkurat nå) men flere av oss venter i løpet av våren og vi er en kjempegruppe med DiBjenter med barn fra nyfødt til ca 2 år:)

Dersom du har Facebook så er det egen gruppe for høst 07-vår 08 barna og DiBjentene i Drammen og omegn. Søk opp meg så finner du det, Jeg heter Tilla Benedikte og er lett å finne:)

Selv er jeg forresten 25, bor på Konnerud, har ei jente på 16 mnd og venter lillesøster i mai!

Hvor i Drammen har dere landet? Velkommen til byen!

Skrevet

Andre aktive Dibbere fra Drammen er ;

Stolt mamma, Lizzy og Natty, Mayken og Ina, mammatil2jenter, thea og Erle, Hebbie, kulpåmagen, tonjuz, snoopiloo, Pia&CF, og MANGE fler:)

DiBtreffene er ca annenhver uke, med litt forekjllige deltakere og forskjellig oppmøte.

Skrevet

Tusen takk! Moro med svar!! Skal søke deg opp på Facebook:) Vi kom flyttende fra Oslo for ca 2 år siden, og bor på Åssiden. Har vært mye opptatt med oppussing og nye jobber, men nå med en liten jente melder seg behovet og interessen for en større omgangskrets, og særlig da andre med barn! Da høres vi sikkert:)

Skrevet

mamma til mathea, som er 3 mnd, bor også på Åssiden. (tror hun er pålogget nå)

Da snakkes vi ved, og meld deg inn i gruppene så får du alle invitasjoner til treff:)

Oslo ja, savner innimellom å bo i Oslo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...