*Rutletutt* Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 ...gikk dere opp i vekt pga den? Var det evt venskeligere å gå ned etter at du fikk sen satt inn? Hører så masse forskjellig - at noen mener en ikke skal legge på seg av den, mens andre igjen har fått høre av lege og kostholdseksperter at en må regne med å gå opp mellom 3-5kg....håper virkelig ikke det siste stemmer da;o) Hvor lagt tid tok det i såfall at du merket at du begynte å gå opp? Jeg satt inn spiralen 4. januar i år og har så langt gått ned et par kg siden det - men så ammer jeg da...kan være jeg går det opp når jeg slutter å amme...?*håperikkedet*
Poteto Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 eg har ikke gått opp eit gram pga den.. så er sikkert individuelt. men eg visste ikke at en gjekk opp en gang eg.. hvem har sagt det??
Pixie Power Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Har aldri hørt at man må regne med å gå opp noen kilo... Jeg gikk jevnt og trutt ned, også etter at jeg satte den inn. Ikke noe påvirkning på vekten, jeg ble kvitt det jeg ville bli kvitt. Det hender jo den påvirker apetitten, pga hormonene, men vær bevisst det du spiser og hold deg i form, så går det sikkert greit :-)
*Rutletutt* Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Spurte samme spm inne på nybaktmamma.com - der jeg fikk det svaret...håper det ikke stemmer da;o)
*Rutletutt* Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Apetittet er vel heller blitt dårligere etter jeg satt den inn...men jeg tror nok det har med søvnmangel å gjøre;o/
murmelmamma Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 jeg gikk ikke opp...heller ned....er bare positivt å si om den hormonspiralen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå