to prinsesser og spire på vei Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Ah,så tregt tiden går.. Er 10+3, gleder meg sånn til den magiske grensa på 12 uker :-) Men er vel slik at når man er kommet så langt som nå så er det ganske sikkert? Ellers synes jeg at formen begynner å bli bedre, litt rart og kanskje noe bekymringsverdig.. Liker jo symptomer på en måte, vet at alt er bra da. Noen som har fått mage? Jeg har, og dette er min første. Ikke noe problem å se at jeg er gravid hvis jeg går med trang genser ol, så sliter litt med valg av tøy for tiden. Magen kommer vel av at jeg er ikke høyere enn 163 ;-) Ha en herlig lørdag piger!
*Lissi* Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Er 6+3 i dag, men merker ikke så mye. Litt oppblåst, men synes det begynner å komme seg. Er nummer 4 dette, så er vel ikke så altfor mangen ukene til magen er her:-) Bedre enn å gå rundt å føle seg småfeit da.... Formen er helt topp. Ikke så trøtt som jeg var med de tre første heller, men det kan jo forandre seg.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Er 11+3, og ca like kvalm som før:( forskjellen er at istedetfor å være dårlig hele døgnet, slår det til for fullt på kveldstid, med det resultatet at jeg blir liggende som et slakt på sofaen...lite artig...
miminka Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 har mage ja, en oppblåst en. svigermor bare ler og spør hvor lenge jeg tror jeg kan holde det skjult. er 9+6. og så trenger jeg 11 timers søvn i døgnet
nitusa Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 eg og syns at formen begynner å bli bedre. eg er 10+6 i dag. går ikkje og er kvalmen heile dagen lenger. bare litt på morgenen og litt på kvelden:) enig med deg i om at tiden går veldig seint, men bare vent til babyen er født, vil me sikkert ikkje syns det er så lenge siden me nettopp var blitt gravide;) eg og har begynt å få litt mage, men dette er min 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå