Gå til innhold

Hei hei klarsynt


sol2002

Anbefalte innlegg

Må bare spørre deg men tror du at der kommer et barn og evt et bryllup, har vært sammen i 11 årog har et barn. er verpesjuk og giftesjul.

 

 

 

 

15.05.78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at jeg fikk opp at det er som om dere er gift, kommer nok av at dere har vært sammen så lenge... Fikk opp følelsen av noe trygt og kjent! Og ofte er det noe jeg føler på gifte folk som har det bra;)

 

Ser bryllup innen 2 år, kanskje før allerede. Har du sett på brudekjolen på nett?? Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og barn ja...hm.. vil dere begge? Ser at dere får 1 til;) Er som om det skjer om ikke lenge... innen ett år. og at brllup og barn kommer raskt etter hverandre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett på kjoler på nette ja, har vel egentlig sett på det meste som har med bryllup å gjøre.

 

hva med barn nr 2, er verpesjuk og giftesjuk skjønner du :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil dere ha noe større? Jeg ser et hus, men får ikke frem om det er der dere bor nå, eller at dere kommer til å flytte dit. Men jeg får liksom frem at dere kommer til å bo i noe større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er odelsgutt, og nå er bestefaren så dårlig at de tror ikke at han kommer til å kunne bo i huset lenger, og de har spørt/masst hvergang vi har snakket med dem om når vi vil ha huset de siste 7åra, og det er et hus som er større enn det vi har idag(husbankhus idag), og det er et et litt eldre hus som det bodde flere generasjoner i tilleggere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det det jeg fikk frem.. hehe, Forsto ikke helt. For jeg fikk frem at dere bodde i et hus nå, men så så jeg ett hus til som var større. jeg tror det blir flytting på dere... er det panel i det gamle huset?? Lys panel på noen av veggene? Må kjøkkenet byttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver det fryser jeg litt på ryggen, ja der er panel på veggene i stua og ja kjøkkenet er det som vi ønsker å bytte visst vi skal overta det, resten er ganske bra. Kjøkkenet er greit nok det, men vi kunne tenkt oss å ta bort en vegg slik at det blir litt romsliggere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du har giddet å ta deg tid stil å se på spm mine, får krysse fingrene for at tingene mine gåri oppfyllelse.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...