Gå til innhold

hodepine ?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt hodepine nå i 4 dager.. blir gal.. noen som vet hva det kommer av eller noen råd.. dunker som f i venstre side av hodet.. hjelper ikke med paracet... holder på å bli tussete.. er så vondt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ogsaa hatt hodepine denne uken og drikke mye vann til vanlig. Utrolig irriterende og vondt. Naa har jeg oekt til saa mye vann at jeg nesten er paa kastoppgrensen, men det har kurert hodepinen. Det er vann, vann og atter vann som hjelper. Lykke til. Ikke drikk fort, men mye over tid.

Skrevet

hei...har det slik jeg også.hodepine hver dag! Ikke så sterk,men murrende,hele tiden liksom!

Er litt forkjølet og tett i nesen om dagen-det kan spille inn. Ellers er det mange gravide som plages med hodepine! Man kan ta paracet og bare det uten legens tillatelse.

Ellers har jeg hørt om noen som utvikler migrene! ikke for å skremme. Er du lyssky?

Ellers vil jeg anbefale rikelig med drikke/mat(små måltider),gå en halv times tur, og deretter hvile. unngå stress. hvil.hvil og nyt livet

Skrevet

Jeg var også plaget mye med hodepine.. men det har gradvis gått over :)

Jeg snakket med JM om det, å hun mente at det var normalt..

De rådene jeg fikk av henne var drikke mye vann, hvile når jeg var sliten å ikke stresse.

Men hvis det ikke gikk over innen 4uker så anbefalte hun meg å dra til øyelege for å sjekke synet.. Ifølge JM så kan synet forandre seg under svangerskapet.. Det kan også være lurt at du prater med legen din om det, kanskje h*n har en annen teori ang. hodepinen..

Håper du ble noe klokere.. :)

Skrevet

Har også hatt litt hodepine, kommer bakifra nakken. Tror det er noen nerver som er i klem/blitt følsommere etter at jeg ble gravid. Våkner med det på morgenen. Men drikk mye vann, det er den beste medisinen. Har tatt meg to paracet idag også skal jeg drikke masser av vann. Litt frisk luft hjelper også, og en dusj. Hvertfall på meg, vannstrålende masserer hodet og nakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...