Hikken Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Da har jeg vært og kjøpt vogn! Vet det er tidlig, og det betyr ulykke og alt det der, men orket ikke vente lenger. Fikk "gavekort" i julegave av mamma, så vi var på babyshop og fant min sorte Simo kombi :-) Hun så ut som en veldig stolt mormor der hun gikk rundt og prøvetrillet:-) Gleder meg til sommern jeg :-)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Så moro!! Gratulerer med ny vogn :-D Gleder meg til jeg kan kjøpe det en dag =)
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Grattis me ny vogn:=)Såååå gøy:=) Når har du termin da??? Jeg har termin 26 mai...går å ser og koser meg med vogner på butikken titt og ofte:=) Bør bestille snart fikk jeg beskjed om....selv om jeg bare er 24 uker på vei:=) Jeg skal ha svart simo duo vogn:=)
Hikken Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, jeg er bare i 17. uke og har termin 16. juli :-D Kommer til å ha alt klart før 17. mai, synes det er så moro å handle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå