Gå til innhold

Hva er deres planer for i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke så store planer. Skal i butikken og handle mat. Og på en lekebutikk og kjøpe karnevalldrakt til lillegutt:) Drar nok en tur innom mamma og pappa på besøk etter handelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smabo er på hoppeloppeland med snupppa. sitter her alene og NYTER det. skal ikke rydde og vaske, bare nyte alenetiden:) senere skal vi vel en tur i butikken og kanskje en tur oppom svigers.

Skrevet

I dag skal vi til Kozy K og familien og spise middag og sjokkiskake, på veien skal vi innom svigersøs og levere noe, hente klær jeg har lagt av til gubben og i kveld skal jeg og gubben KOSE oss:)

I morgen er det DiBtreff for de store babyene, vi skal på Lekeland:)

Skrevet

Å komme meg hjem fra jobb!!!!!!

Sinnssykt til sykdom i avdelingen og jeg som sjef har stort sett kjørt hele avdelingen alene de siset dagene. Er helt utslitt etter å ha fylt to stilllinger samtidig. Pluss masse overtid.

Så hjem, også tørke litt støv og greier slik at det blir sånn nogenlunde greit, gubben har vasket gulvene da.

Også blir det vel bare avslapping, leking og soving tenker jeg. I morgen har jeg forhåpentligvis fri så da blir det vel ut en tur med ungene tenker jeg. Akebrett og gode greier.

Skrevet

Ingen planer, skal ut en tur snart med ungene å leke i snøen ( når minsta skal sove dubb i vogna) :-)

Skrevet

Skal til byen en tur etter tuppa har våknet for å gjøre unna de siste innkjøpene til barnehagestart på mandag:-) Ellers må vi vel komme oss en tur ut for å ake idag :-)

Skrevet

Jeg har akkurat lagt snuppis ut i vogna.. Sambo sover etter og ha brøytet to døgn i strekk.. Og jeg bare slapper av... deilig!!! :)

Etterpå får vi besøk av søsknene mine og i kveld er det tv og lage noe god mat!

I morgen skal vi i bursdag til svigermor.

Skrevet

Her har dagen startet med skøyteskole på 5 åringen, så skal hun i bursdagsselskap. Eldste sønn skal spille hockey. Ellers er vi hjemme og koser oss i dag - kanskje litt baking.

Skrevet

Skal levere lille i barnebursdag, så skal jeg trene. Så har jeg barnefri til mandag!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Nå sover prinsessa mens jeg dibber litt...mannen er og handler og gjør noen ærend.

Etterpå skal jeg og jenta vår besøke min mor, mens mannen vasker huset:-)

Så blir det til at jeg i kveld skal besøke en vennine, vi skal spise taco,se film og kose oss:-)

Skrevet

Vi har vært på sparketur.

Nå er vi på besøk hos mamma&co.

Senere skal jeg på revy..gleder meg.

Etter det er det hjemmekos.. :)

Skrevet

Mamma og pappa har nettopp henta lillegutt, de hadde så lyst å ha han til i morgen :) Jeg hadde egentlig ikke store planer, men nå skal jeg og en kamerat på kino i kveld og kjøpe noe mat til Farmen :)

I morgen skal jeg sove LEEENGE, og så er det vel middag hos mams og paps når jeg henter min lille tenker jeg :)

Skrevet

Vi skal bare slappe av inne idag.Har vært en rask tur i butikken og etterpå får vi besøk av min bror.

Blir vel en del sport på tv og regner jeg med;)

Skrevet

Jeg har akkurat vært å trent, nå sover tulla og mann og sønn er ute å leker. Etterpå skal vi en tur til svigers, handle og så skal jeg til ei venninne på mat og vin i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...