Gå til innhold

hvordan klarer dere to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner det ikke. er helt kake og jeg har bare en. hvordan får dere overskudd, tid med mannen og være en god mor, samt gjøre alt annet men skal i en travel hverdag? er det veldig mye mer jobb når man har to? beundrer dere virkelig!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finner jeg snart ut av;) Hehe..

Men nå vet ikke jeg hvor gammel din er.

Vesle er nå 16 mnd og hun er blitt veldig selvstendig. Sier bæsj og går på badet når hun vil ha ny bleie, svarer på ting når hun blir spurt, henter drikken sin selv, sier fra om hun er sulten osv osv.

Da er det veldig greit egentlig. Hun er jo ikke noe særlig "jobb" nå.

Maser litt og har et høyt aktivitetsnivå, men det er jo sånn vi vil hun skal være. (kanskje ikke alltid maset dog, hun har nemlig oppdaget godteri og maser om namnam, hehe)

Skrevet

13 måneder:) veldig bestemt ung dame:)

Skrevet

Bestemt ja, bare vent;) Hihi...

De er så søte når de blir sinte fordi de ikke får viljen sin!

Men da vil jo tidligste mulighet for en til være 22 mnd, skal love deg du merker forskjell til da.

11- ca 15 mnd her var en utfordring, da var hun fullstendig propell i perioder.

Nå kan hun sitte og se Emil på tv og slappe av, leke for seg selv, g¨å en tur i huset med dokka og vogna etc. Deilig for mamma og kommende baby det!

Skrevet

Har 3 barn jeg, en stor gutt på 9år, ei jente på 2år og 4 mnd og ei på 9mnd. Det er veldig hektisk til tider, men man lager seg rutiner og blir vandt med det :-)

Det er mer jobb når man har fler, fler som skal ha mat, fler som skal kles, fler som roter, flere klær å vaske og i det hele tatt.

Det blir minsre tid til å være sosial og mindre tid til seg selv...men på tross av dette så er det verdt det!!!

Vurderer faktisk å få i hvertfall et barn til, om noen år..kansje det blir to tette da hvis det ikke blir dobbelpott da ;-) Litt større sjanse for det når man nærmer seg midten av 30åra vist nok..hehe

Skrevet

TUSEN TAKK tillab ™ venter liten=D

Dette svaret var akkurat det jeg trengte;) hihi

Skrevet

Da var lysten på to tette tilbake for fullt=D

Skrevet

Hehe...får ikke tid til det du nevner...Og nå er ikke mine SÅ tette heller, akkurat 2 år mellom =)

Men synes ikke at det ble veldig mye mer jobb med 2, men det er jo ett barn til her for å si det sånn. Men synes jeg får mye igjen fordi guttene våre leker så fint sammen. Nå er mini 8 mnd og de kan leke opptil 1,5 time sammen på gulvet mens jeg får gjort andre ting (tørr ikke gå for langt bort da). Deilig =)

Nå er begge begynt å sovne greit mellom 19-20 så da har vi voksentid noen timer etter det. Da gjør jeg (nesten) ikke noe husarbeid, bare er med mannen eller gjør akkurat det jeg vil.

Men jeg gleder meg til å ikke ha konstant underskudd av søvn...Men akkurat det er ikke blitt verre med to. Var like trøtt da jeg bare hadde en.

Skrevet

Hmmm... hvor gammel er du?

(Ikke at det trenger å ha betydning..)

Skal ha 3 tette vi :D

Skrevet

Her er det 16 mnd mellom. Husker nesten ikke hvordan det var før da jeg bare hadde en! Tenker ikke over at jeg har to, jeg bare gjør det som må gjøres. Er travelt ja, og jeg blir sliten ettersom jeg er elene mesteparten av tiden, men må man så må man. Når den ene er ute og jeg er alene med ett barn føler jeg at jeg har ferie, hehe;)

Men ville ikke vært barna mine foruten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...