lykkeligmspire Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 jeg er sååå glad! Så reklame på Tv2-det kommer nye episoder av Frustrerte Fruer. Synes den serien er rar,morsom og underholdene! Gleder meg! Fler? Kan komme med tips for nedlasting hvis dere ikke har sett foregående episoder? Selv lastet jeg ned sesong 3 når jeg var på mitt kvalmeste i graviditeten. Glimrende husmor underholdning! hls gla
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Så gøy Følger også med på denne serien og har kjøpt alle sesongene på dvd ;-)
Hilde_85 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Har sett de som kommer på tv2, venter på at det skal komme ny episode fra usa, men der er det jo streik.
nr 4 er her<3 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 jeg så oxo den reklamen på tv igår:) syns d er en kjempe gøy serie d der..noen som vet når de nye episodene begynner?? glede mæ
lykkeligmspire Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 hei hilde_85 usa streik? hjelp? påvirker det frustrerte fruer?
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Venter også på de nye episodene... Streiken kommer av at manus-forfatterne også vil ha sin del av pengene som skuespillerne får når episodene/seriene blir lastet ned fra internett (var ikke det det var, mon tro) tror det var det det var snakk om... De ville hverfall ha mer penger...Og det går utover de aller fleste populære seriene... Dessverre...
lykkeligmspire Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 som vanlig er steik om penger!!!! Gi manusforfatterne det de vil ha-de vet jo at serien hover inn penger frustrert nå altså. håper uansett at serien kommer snart-de sier jo det på tv2. nåde hvis de lyver-he.he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå