Gå til innhold

Helt i svime!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som er stuptrøtte?la meg veldi tidli i går.men sett her helt i svime.bare lyst og gå og legge meg.sku ha vært ute m ungan.blir en del film.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt!!

trøtt og sliten hele tiden og føler meg som en skikkelig dårlig mor. var ute å akte i 1 time nå og da var jeg drit sliten så vi måtte gå inn igjen...

Skrevet

Dåli samv her og.ligg på sofan,ha ik orka gått i dusjn engang.enast eg ha gjort idag e sjift bleja.og eldsta ha laga frokost.

Skrevet

det er synd,men lite vi får gjort med det,det går heldigvis over :)

blir en vane også å finne på ting selvom man er veldig dårlig.

Skrevet

Ja.vet ialf eg e gravid da:-)syns d e så rart eg ha blitt gravid ijen altså..GRAVID..går ikke opp for meg..at eg har en liten en i magen..og at magen vokser snart..

Skrevet

Er sånn selv jeg,men har gått opp for meg nå,og det gjør meg enda mer redd for å miste. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

5-6 uker.e veldi redd for og miste eg og.panikk hver gang eg kjenne d renne noe,og ved smerter.

Skrevet

ja det er veldig usikker. siste forsøket mitt dette....

Skrevet

Siste forsøk?hvorfor d?

Skrevet

jeg har vanskelig for å bli gravid og mistet barn osv,også er jeg ikke helt bra nedi der,mye cyster osv. Så dette er siste forsøk,hadde egentlig slått fra oss å få flere,men så gikk det helt av seg selv,en kjempe overraskelse! så krysser fingrene for at det går,men jeg skal ikke klage,jeg har fått et barn og kan ikke være mer takknemlig for det. ikke en selvfølge at man får barn!

Skrevet

Får håpe d går bra t oss begge:-)

Skrevet

det gjør nok det,vi får prøve å være positive:)

Skrevet

Får prøve d..bare smertan gir seg:-)

Skrevet

Har ik komt mer blo.smertan kommer og går.e veldi opplåst,håpe d e drfor.

Skrevet

har en god følese på deg,så får håpe dette går bra!!

Skrevet

Håper d:-)har sitti og sett på babybilda.e så babysyk.vil ha en liten i armene:-)håpe d går bra til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...