Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hadde en mindre krangel med samboer i går om telefonsex. Han jobber i en annen kant av landet for en periode og vi ses en helg i måneden. Jeg merker jeg blir grinete og sur med så minimalt av hudkontakt og sex. Han sover på eget rom og har all mulighet til litt "kos" på sengekanten. Men, bestandig er han trett, sliten, føler ikke for det osv. osv. Og tilbake får han en sur og nøden kjæreste. Jeg mener at det ikke burde koste ham så forferdelig mye å gi meg det. Om han så ikke er delaktig selv, bare for litt nærhet en gang i ny og ne. Dette er forferdelig dumt, derfor signert annym. Men, jeg er opprikitg nyskjerrig på hvordan dere ville taklet dette. Er jeg for krevende?
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Nei jeg ville gjerne hatt det hadde han vært mye vekke..
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Det er jo bare å se i øynene at han får masse kos på sengekanten, men du er ikke med.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Mulig du burde tatt hintet vennen!! Kan jo ikke tvinge gubbelorten til å synes at du er stæsj i Evas drakt heller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå