Gå til innhold

...... men om natten er jeg TRAMPOLINE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene går nå sånn, jeg føler meg meget bra, usedvanlig bra, mulig jeg overvurderer meg selv, men jeg føler meg klar for hopp-spoten eller snowboard synes jeg også ser gøy ut.

Så bra føler jeg meg.

Jeg spiser som en tulling nå omdagen.

fra frokost og til jeg har min ettermiddagslur er det gomling i et sett, prøver å få i meg mest frukt og grønnsaker, men alt som ligger forran meg kan ende med å bli fortært.

for bare et par ukersiden var denne momsingen min begrenset til etter middag og frem til leggetid, men nå småspiser jeg altså hele dagen.

Et eple til frokost, juice, frokostblanding, 3 brødskiver, varm cacao, rosiner, litt pandalakris, en kanelsnurr, et eple til, 3 glass vann på rappen, noen kjekks, fruktkompott, knekkebrød, youghurt, mer rosiner, en appelsin, en japp, litt is..... yeah, skal ikke ta med alt, hihi...

Om ungen har sparka mye om natten så setter jeg gjerne på litt musikk og danser innimellom all denne små munchinga.

Skulle likt å sett tryne på små'n når mamma tar av jah. :)

Lå lenge en morgen i senga og småskravla med sambo, plutselig merket jeg at jeg var våt på armen, var jeg svett?

Nei, det fuktige området var begrenset til der puppen min hadde ligget (lå på siden), så jeg klemmte puppen litt prøvende og forsiktig og noe som så ut som kaffe-latte begynnte å renne ut etterfulgt av noe mer vannaktig gult noe.

Fra å ha vært syk og sengeliggende i mnder i strekk for bare få år siden er jeg nå en super-mamma, jeg rydder og vasker, støvsuger og handler.

Jeg føler meg så utrolig fri!

Jeg har ikke hatt noe fast "dilla" enda, en periode var det klementiner, så var det knekkebrød med leverpostei, en sylteagurk periode, jeg får ikke nok av å snuse sambo i nakkegropa, allerhelst vil jeg være hans skjerf.

Jeg er så himmla forelska!

Alt lukter mye sterkere nå, alt lukter så mye mer.

Da vi var på pizza resturant med familien bestillte pappa kylling salat og jeg ble helt hekta på sitronen i den. Satt hele måltidet og sniffa på sitronen.

På veien hjem stoppet de å kjøpte en sitron jeg satt å sniffa på i 3 dager.. my precioussssss...

Små'n i magen min sparker bare hardere nå som 3 trimester nermer seg, vi skal i gang med å pusse opp barnerommet denne helgen, herregud som jeg gleder meg, hver lille ting er en ting nermere at han skal komme.

Innimellom får jeg sånne aha! opplevelser.

I går gikk det opp for meg at den jenta jeg var før, hun kommer aldri til å være på den måten mer, for nå kommer jeg til å være mamma i tilleg, uansett hva jeg gjør kommer mitt barns ve og vel til å være avgjørende.

Hvor stort det er og allt det innebærer har jeg vel ikke fått med meg enda, men litt etter litt, i små doser... så får jeg disse intrykkene.

Jaja, dette her var bare et langt nonsens, for jeg har ingen spørsmål eller klager eller frustrasjoner å komme med akkurat nå.

Det er bare slik dagene mine er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Det var utrolig morsomt å lese innlegget ditt :) Hvor langt er du på vei? Jeg er også i superform om dagen.. Er 15+0 i morgen! Har ikke kjent noe liv enda, venter i spenning - skal på ultralyd om bare 3 uker og gleder meg sånn! Har vært kvalm i maaange uker m/oppkast hver dag, men.. nå er det over! En hel uke uten! Livsgleden er tilbake og jeg føler meg i kjempeform!!! Ha en god helg!

Skrevet

Kjempekoslig innlegg. Vi trenger da ikke alltid ha et spørsmål eller noe å klage for? (selv om det også er viktig da). Men kjekt å bare høre hvordan folk har det :)

Lykke til videre.

Skrevet

dette var et skikkelig koselig innlegg.. ble glad av å lese :) kjenner meg igjen i den momsingen hele tiden.. eg er også så ufattelig glad bare for å være til å få lov å oppleve dette store som skjer med kroppen !! selv om formen ikke er til å skryte av er livet herlig i seg selv!!

Skrevet

Så godt humør man blir av slikt, du virker som ei skikkelig glad og god jente! Og jeg tar meg ikke i å bli misunnelig i det hele tatt over ditt svangerskap, man blir rett og slett bare glad! Selv så har jeg et grusomt fælt svangerskap hittil, men hver dag gått, er en dag videre. Er jo bare 13 uker, så bedre dager må jo komme. Jeg gleder meg veldig til å bli mamma igjen da!

Tusen tusen takk for dette innlegget, det skal jeg lese flere ganger!

Kos deg!

Skrevet

Åh, til dere som lurer er jeg i uke 25 i dag.

*gomle på nok et epple*

Ååh jeg må huske fylle handle listen med nok å gomle på til helgen!

Hihihi, takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Ønsker dere alle lykke til, de første 3 mndene var jeg mye uvel og sov mye, kastet aldri opp, men det å stå å brekke seg over do eller etter å ha pussa tenna om kvelden var jo ikke noe stas.

Å jeg har sittet å grått uten noe som helst grunn noen dager også.

Det ene øyeblikket sitter jeg å sambo optatt med hver vår pc, neste sekund så sitter jeg å stortuter uten noe som helst grunn.

Da har han satt seg sidnav meg å latt meg låne armkroken hans og ikke helt visst hva han skulle si, for hva sier man til en som gråter uten grunn.

Så har det gått noen minutter så kan jeg begynne snakke om et heeeelt annet tema og smile og le.

Humør svigninger, jadda!

Prøver å få med slike ting i dagboken hver uke i det minste, så små'n eventuellt hans fremtidige partner, skal få lese og forstå at man er ikke alene og jeg gjør dette her stortsett meget takknemlig over livet.

Tror jeg hadde et inlegg her før jul som het Takknemlig.

Oi, ja.. hihi *skravla går*

TC jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...